in

wowwow

Πώς να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακής νόσου σε 9 απλά βήματα

Η υγεία της καρδιάς ξεκινά από το σπίτι

Η υγεία της καρδιάς ξεκινά από το σπίτι – εδώ μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιακών παθήσεων με καθημερινές συνήθειες.

Η πρόληψη των καρδιακών παθήσεων είναι, ειλικρινά, εύκολη για άτομα που δεν έχουν προϋπάρχουσες καρδιακές παθήσεις. Υπάρχουν βεβαίως προκλήσεις: Μερικοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα για την καρδιά και άλλοι δεν έχουν την ευκαιρία να δουν έναν γιατρό και να λάβουν πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της υγείας τους.

1. Κάντε μια καθημερινή βόλτα
2. Προπόνηση δύναμης μερικές φορές κάθε εβδομάδα
3. Φάτε υγιεινά τρόφιμα
4. Περιορίστε τα τρόφιμα που συνδέονται με καρδιακές παθήσεις
5. Σταματήστε το κάπνισμα
6. Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ
7. Διατηρήστε τα επίπεδα άγχους χαμηλά
8. Δώστε προτεραιότητα στον ύπνο
9. Επισκεφθείτε το γιατρό σας και ακολουθήστε τα αρχεία υγείας

Η πρόληψη των καρδιακών παθήσεων είναι, ειλικρινά, εύκολη για άτομα που δεν έχουν προϋπάρχουσες καρδιακές παθήσεις. Υπάρχουν βεβαίως προκλήσεις: Μερικοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε υγιεινά τρόφιμα για την καρδιά και άλλοι δεν έχουν την ευκαιρία να δουν έναν γιατρό και να λάβουν πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της υγείας τους.
Ως επί το πλείστον, ωστόσο, ο μέσος άνθρωπος μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακής νόσου με απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής, όπως τα εννέα βήματα που περιγράφονται εδώ.

Σε όλα αυτά μπορεί να βοηθήσει ένα smart watch που θα σας καταμετρά τον ύπνο και τους παλμούς και θα σας υπενθυμίζει να εξασκήστε και να πίνετε νερό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Κάντε άκρη Instagram influencers: Η μαγεία του TikTok είναι η αυθεντικότητα

Οι καλύτεροι στεγνωτήρες μαλλιών το 2020