in

This is helpfullThis is helpfull

8 ασκήσεις ματιών για χρήστες υπολογιστών

Σε αυτήν την ημέρα και ηλικία, σχεδόν κάθε δουλειά απαιτεί τη χρήση υπολογιστή.

Σε αυτήν την ημέρα και ηλικία, σχεδόν κάθε δουλειά απαιτεί τη χρήση υπολογιστή. Ενώ η τεχνολογία έχει κάνει σίγουρα τη ζωή μας ευκολότερη, δεν έρχεται χωρίς μειονεκτήματα. Πολλοί άνθρωποι που πρέπει να χρησιμοποιούν υπολογιστές για ώρες στο τέλος, κάθε μέρα, συχνά αναφέρουν προβλήματα στα μάτια, όπως ξηροφθαλμία ή άλλες μορφές καταπόνησης των ματιών.

Αυτά τα ζητήματα μπορούν να επηρεάσουν την καθημερινή σας ζωή και να σας προκαλέσουν επιβράδυνση, όταν έχετε εργασία που πρέπει να γίνει. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές ασκήσεις ματιών που μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε την καταπόνηση των ματιών. Αυτές οι ασκήσεις είναι πολύ εύκολο να πραγματοποιηθούν και σε αντίθεση με την ανύψωση βαρών, δεν χρειάζεται να κινηθείτε τόσο πολύ. Για να ξεκινήσετε και να μάθετε για τις ασκήσεις των ματιών που μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε την καταπόνηση των ματιών, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

Άσκηση Roll Eye
Εάν χρειαζόσασταν ποτέ μια δικαιολογία για να ρίξετε τα μάτια σας, τότε μόλις βρήκατε ένα. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το να κυλήσετε τα μάτια σας είναι ιδανικό για την ανακούφιση της καταπόνησης των ματιών. Αυτή η απλή εργασία θα λειτουργήσει ως προπόνηση για τους μυς των ματιών σας και θα δημιουργήσει δύναμη για τα μάτια σας.

Πρέπει να έχετε κατά νου ότι υπάρχει ένας σωστός τρόπος για να κάνετε αυτήν την άσκηση. Θα πρέπει να καθίσετε ευθεία και να κοιτάτε μπροστά με τους ώμους σας να ελευθερώνονται. Κοιτάξτε προς τα δεξιά σας και γυρίστε τα μάτια σας προς τον ουρανό. Στη συνέχεια, γυρίστε τα μάτια σας προς τα κάτω προς τα αριστερά και μετά προς το έδαφος. Αρκετά απλό, σωστά; Επαναλάβετε αυτό ξανά προς την άλλη κατεύθυνση. Είναι καλύτερο να κάνετε 10 επαναλήψεις αυτού, δύο φορές την ημέρα.

Άσκηση Palm Eye
Αυτή η άσκηση θα χαλαρώσει τα μάτια σας όταν αισθάνονται κουρασμένοι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να χτυπήσετε τα χέρια σας πάνω από τις πρίζες των κλειστών ματιών σας. Στη συνέχεια, δηλώστε στο πίσω μέρος του σκοτεινού χώρου. Οι υπολειμματικές αποχρώσεις στα μάτια σας θα γίνουν αργά μαύρα. Συνεχίστε αυτό για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα. Αυτό είναι ουσιαστικά ένα κουμπί επαναφοράς για το όραμά σας.

Άσκηση Τύπου ματιών
Αυτή είναι μια άλλη άσκηση στο χέρι που θα χαλαρώσει τα μάτια σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κλείσετε τα μάτια σας και να πάρετε μια βαθιά ανάσα. Στη συνέχεια, βάλτε όλα τα δάχτυλά σας στα βλέφαρά σας και πιέστε ελαφρά. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε απαλή πίεση. Κρατήστε το για περίπου 10 δευτερόλεπτα.

Αφού περάσουν τα 10 δευτερόλεπτα, αργά αφήστε τα μάτια σας. Κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά καθώς το όραμά σας επιστρέφει στο επίκεντρο, αν και μπορείτε να αναβοσβήνετε κάθε τόσο για να αναπροσαρμόσετε τα μάτια σας Προσπαθήστε να κάνετε αυτή την άσκηση 10 φορές για να επιτύχετε τη μέγιστη ανακούφιση.

Ζουμ άσκηση
Αυτή η άσκηση είναι απαραίτητη για εσάς εάν πρέπει να κοιτάτε τον υπολογιστή σας όλη την ημέρα, κατά τη διάρκεια της εργασίας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να καθίσετε σε μια καρέκλα με σωστή στάση. Τεντώστε το χέρι σας μπροστά σας, με τον αντίχειρά σας προς τα πάνω. Κρατήστε τα μάτια σας στον αντίχειρά σας, και λυγίστε αργά τον αγκώνα σας για να φέρετε τον αντίχειρά σας πιο κοντά στα μάτια σας. Είναι τόσο απλό. Μεγεθύνετε.

Άσκηση Palming
Εάν έχετε κουρασμένα, φθαρμένα μάτια, τότε αυτή είναι η άσκηση για εσάς. Αυτή η άσκηση είναι σαν να παρέχετε στα μάτια σας μια ζεστή συμπίεση ματιών.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τρίψετε και τις δύο παλάμες σας για να τις ζεσταίνετε. Μη διστάσετε να τα πλύνετε και σε ζεστό νερό, αν αυτό είναι πιο εύκολο για εσάς. Στη συνέχεια, τοποθετήστε και τις δύο παλάμες πάνω από τα κλειστά βλέφαρά σας. Η ζεστασιά θα ταξιδέψει από τα χέρια σας στα μάτια σας και οι μύες των ματιών σας θα αρχίσουν να χαλαρώνουν. Είναι καλύτερο να κρατάτε τις παλάμες σας πάνω από τα μάτια σας μέχρι να μεταφερθεί όλη η ζεστασιά. Είναι καλύτερο να επαναλάβετε αυτήν την άσκηση δύο φορές, προκειμένου να επιτύχετε τα μέγιστα αποτελέσματα.

Άσκηση αργής αναλαμπής
Η αναλαμπή είναι απαραίτητη επειδή παρέχει επαρκή λίπανση στα μάτια σας. Οι χρήστες που πρέπει να περνούν το χρόνο τους σε υπολογιστή όλη την ημέρα δεν τείνουν να αναβοσβήνουν πολύ συχνά. Εάν έχετε κουρασμένα, φαγούρα ή ξηρά μάτια, θα πρέπει να δοκιμάσετε αυτήν την άσκηση.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κοιτάξετε ευθεία μπροστά, κατά προτίμηση σε έναν κενό τοίχο. Κλείστε αργά τα μάτια σας και κρατήστε τα κλειστά για τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο. Στη συνέχεια ανοίξτε αργά τα μάτια σας ξανά. Είναι καλύτερο να κάνετε αυτήν την άσκηση 20 φορές στη σειρά. Τα μάτια σας θα αισθάνονται πιο λιπαρά και ανανεωμένα.

Σχήμα οκτώ άσκηση
Για να ασκήσετε αυτήν την άσκηση, θα πρέπει να καθίσετε στην καλύτερη στάση σας, με τα πόδια σας στο πάτωμα. Στη συνέχεια, βάλτε τα χέρια σας επίπεδα στα γόνατά σας. Σηκώστε το δεξί σας χέρι μπροστά σας, με τον αντίχειρά σας να δείχνει προς τα πάνω. Κοιτάξτε τον αντίχειρά σας, ενώ κρατάτε το κεφάλι σας ακίνητο. Τώρα χρησιμοποιήστε τον αντίχειρά σας για να εντοπίσετε ένα σχήμα 8 στον αέρα, χωρίς να μετακινήσετε το χέρι σας. Κάντε το προς τα δεξιά και αριστερόστροφα, τουλάχιστον 5 φορές. Στη συνέχεια, κάντε το ξανά με τον αριστερό σας αντίχειρα. Αυτή η άσκηση μπορεί να ακούγεται ανόητη, αλλά συχνά παρέχει θαύματα.

Γράψτε μήνυμα στην άσκηση τοίχου
Αυτή είναι μια ωραία άσκηση για να ενισχύσετε τους μυς των ματιών σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να σταθείτε ή να καθίσετε σε έναν κενό τοίχο, που απέχει τουλάχιστον 8 μέτρα. Θα ήταν καλύτερο αν δεν υπήρχαν εικόνες ή παράθυρα σε αυτόν τον τοίχο. Φανταστείτε ότι τα μάτια σας είναι λέιζερ και χρησιμοποιήστε τα για να γράψετε λέξεις στον τοίχο. Αυτό θα κάνει τους μυς των ματιών σας να κινούνται πολύ γρήγορα, σε διάφορες κατευθύνσεις. Χρησιμοποιήστε αυτήν την άσκηση για να γράψετε λέξεις με τα μάτια σας για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Είναι καλύτερο να κάνετε ένα διάλειμμα και μετά να επαναλάβετε την άσκηση. Θα πρέπει να κάνετε αυτή την άσκηση για τουλάχιστον δύο λεπτά, για να αποκτήσετε το μέγιστο όφελος.

Είναι καλύτερο να πραγματοποιείτε τουλάχιστον μερικές από αυτές τις ασκήσεις, εάν πρέπει να καθίσετε σε υπολογιστή όλη την ημέρα. Τα μάτια είναι ζωτικά όργανα, που είναι επίσης πολύ ευαίσθητα. Είναι καλύτερο να φροντίζετε αυτά τα όργανα, καθώς χωρίς αυτά, η ζωή σας θα ήταν δραστικά διαφορετική. Οι παραπάνω ασκήσεις, όπως είδατε, ήταν πολύ εύκολο να πραγματοποιηθούν και απαιτούσαν μόνο λίγα λεπτά του χρόνου σας. Μακροπρόθεσμα, θα δείτε ότι αξίζουν τον χρόνο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Πώς να μάθετε ποιά είναι η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκε ο υπολογιστής σας

Πώς να εμφανιστεί εκτός σύνδεσης στο Steam